Bu Aralar Biraz Islandım Da ...

18 Mayıs 2012 Cuma

Gerçekten buralarda fazla yağmur yağmaya başladı . Ve yazın gelmesini keyfle kutlayamadık açıkçası . Beden derslerimiz mahfolmaya başladı . Ama bizde yağmura karşı çıkıp valeybolumuza devam ettik . Fakat fazla yağmurun altında kalamadık haliyle :(
Birde İngilizce öğretmenim İngiltere'ye gittiği için derslerimiz boş geçiyor . Ve artık bu sıkıcı olmaya başladı . Haliyle canımız sıkılıyor bir süre sonra . Bende can sıkıntısından fotoğraf çekmeye başladım . İşte o fotoğraflar :





Bu havaların ne durumda olduğunun bir kanıtı sanırım :)



Daha önce Doctor Who dizisinin fanı olduğumu söylemiş miydim ? :)) ♥



Bu da yeni okuduğum kitabımdan bir görüntü :) " Mekanik Melek " 


3 yorum :

  1. Doctor Who mu gördüm orada? Candır o... <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Doctor Who fanı görmek çoook güzel :) Aynen candır o ♥

      Sil
  2. Kitabı merak ettim.
    Bu ara havalar da tam eve hapsolup okuma havası :)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs