Yeniden ...

29 Mayıs 2012 Salı

Uzun bir aradan sonra yazıyorum . Benim için iyi olmadı yazmayı bırakmak . Ve işte burdayım :) Kafam rahat gönlüm boş ... Bazı şeyler vardır sessizlikte halledilmesi gerekir. Bazen de suçlu sen olursun . Hayat karışıklılığıyla herkes için  devam ediyor . Benim dünyam da öyle .
İstediklerimizin hepsi olucak diye bir şey yok tabiki . Ama herkes bir şeyler mutlaka birilerinden istemiştir . Olmayıncada surat asarız . Belkide olmaması daha iyidir .
Bu anlattıklarım yaşamımdaki değişikliklerden bir yazı . Fazla detaya girmek istemedim . Kendi dünyamda kendi sorunlarım ve ben baş başayız ...
Sizde şu veya bu sebepten istediğiniz bir şey olmadıysa gerçekten kafanıza takmayın . Evet üzülüceksiniz istediğiniz olmadı diye . Daha sonra bunun iyi olduğunu anlıyacağınızdan eminim .

Umarım okuyanları sıkmamışımdır ...

2 yorum :

  1. Mevlana’nın çok güzel bir sözü var “ Hayatınızın alt üst olmasından korkmayın, nereden biliyorsunuz altının üstünden daha iyi olmadığını?”


    Tekrar hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs