İlk Kitap Mim'im

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Sevgili Mavi Umut beni Mimlemiş :)) Bende çok sevindim teşekkürler :))

Mimin konusu : Kitaplar ♥
En sevdiklerim...

1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?
-- Kitap olduğu sürece her zaman okurum . Yani şöyle söyliyim 1 haftada 1 kitap en az bitirmiş olurum :))


2.En sevdiğiniz yazar/lar?
-- Yabancı olarak : Tess Gerritsen, Rachel Caine , Lisa Gardner , Jean Christophe Grange , Tami Hoag , Cassandra Clare , Becca Fitzpatrick , Harlan Coben ,Suzanne Collins , Adam Fawer...
Türk olarak : Canan Tan , Kahraman Tazeoğlu ( çok fazla türk yazar okumuyorum  :( )

3.En beğendiğin Kitap/lar? 
-- Tess Gerritsen'in bütün kitapları :)) , Rachel Caine de öyle , Ölümcül Oyuncaklar Serisi , Hush Hush Serisi , Olasılıksız , Kapan , Açlık Oyunları Serisi ,Sil Baştan ....


4.(Yerli/yabancı) hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?
-- Demin söylediğim gibi yabancı yazarları daha çok tercih ediyorum . Nedenine gelince genelde macera kitapları okuyorum veya gerilim polisiye konulu bu özellikte yerli yazarlarımızda pek göremedim açıkcası . Tavsiye edenler olursa da seve seve okurum yani :)

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
-- Açlık Oyunları Serisi ve Rizzoli and İsles Serisi :) ♥


6.Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın? 
-- polisiye - gerilim macera , korku , psikolojik :) arasıra da aşk ;)
7.En son hangi kitabı okudun?
-- Asla Arkana Bakma - Tess Gerritsen ♥ ( Müthişti !! )

8.Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
--  Yarım bıraktığım bir kitaba başladım adı : Ölü Ruhlar Ormanı . Sonlarındayım :))

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
-- Kendimde bir kitap blogu sayılırım aslında ama ben okuduğum kitaplar hakkında yorum yazmıyorum . Ama çok iyi kitap blogları tanıyorum .Yeterli mi bilemiycem tabi. Bence hiçbir zaman yeterli olmuycak ....

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?(cevabını en çok merak ettiğim soru)
-- Kitap okumak mı ??.... Kitap okumak tarif edilemeyecek hadar güzel bir şey . Ve iyiki de kitap okuyorum diyorum . Klasik bir laf olucak ama bu söz gerçekten çok doğru bir söz benim için : Kitap benim en iyi dostum !!! ve hep öyle kalıcak ... ♥

Ve evet sıra mimlediklerime geldi :

İsteyen başkalarınıda mimleyebilir . Herkese iyi okumalarr :))  

4 yorum :

  1. Tess Gerritsen okumalıyım bunu anladım.çoğu blogda adı geçiyor...çok cahil hissettim kendimi:)
    cevapladığın içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha :) Tess Gerritsen'i gerçekten çok seviyorum . Çok iyi yazıyor. Bence hemen okumalısın :)

      Sil
  2. Açlık oyunlarını okuduysanız aynı yazarın kehanetler serisini de okumalısınız bence. 5 kitaptan oluşuyor. Bu arada ben de yeni bir kitap bloğu açtım. Beklarim. ilhanucer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kehanetler serisini pek sevemedim maalesef :( Ziyaret edicem.

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs