Incarceron - Catherine Fisher ♥

20 Mayıs 2012 Pazar

                                                           
                                                      



                                                       Arka Kapak

BU HAPİSHANE CANLI

Bir hapishane hayal edin: Öyle büyük ki içinde hücreler ve koridorlar, ormanlar, şehirler ve denizler var. 

Bir mahkûm hayal edin: Belleği yok, Dışarı'dan geldiğine emin, oysa Hapishane yüzyıllardır kapalı ve şimdiye kadar oradan kaçabilen yalnızca tek bir kişi var. 

Bir kız hayal edin: Bir malikânede, zamanın yasaklandığı bir toplumda yaşıyor; bilgisayarlarla yönetilen bir 17. yüzyıl dünyasına kapatılmış, istemediği bir evliliğe mahkûm, hem korktuğu hem de gerçekleşmesini arzuladığı bir suikast komplosuna karışmış. 

Biri içeride, diğeri dışarıda… Ama ikisi de tutsak. 

Incarceron'u hayal edin.

Hem ürkütücü hem çok çekici ve bağımlılık yaratacak yeni bir serinin başlangıcı.

"Dikkat çekici bir fütürist roman, nefes kesici bir tempo, zekice kurgulanmış bir olay örgüsü ve her iki mekânın tasarımında harika detaylar... Zamanlaması mükemmel, şaşırtıcı olaylar ve muhteşem bir son. Kesinlikle okunmalı."
The Booklist



Yazar:Cathrerıne Fısher
Çevirmen:Dost Körpe

Sayfa Sayısı: 440
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus



Kendi Yorumum : Muteşem bir kurgu , zekice yazılmış bir romanı okumuş bulunuyorum . VE hala hayretler içerisindeyim . Kitabı bitirmeme rağmen hala etkisindeyim . Sonu hiç beklenmedik bir şekilde bitti . ( yani ben böyle bir son beklemiyordum açıkcası . ) Devam kitabı olan Sapphique'nin çıkmasını bekliyorum sabırsızlıkla :)
Şöyle biraz spoiler vermeden kısaca konuyu anlatmak istiyorum :

Bir hapishane var . Teknolojik açıdan bayağı gelişmiş bir hapishane . Ve tabiki birde Dışarısı var . Dışarısı da hapishaneden farksız aslında Claudia için . Baş karakterlerimiz " Claudia , Finn , Jared , Keiro , Attia "

Claudia : dışarda  , Finn : içerde 

Macera severler için yeni bir seri bu . Ve HARİKA ÖTESİ bir serii..... Okumayan varsa bence bu kitabı ışık hızıyla eline almalı diyorum :)) ♥


Not :Bu arada genelde ben böyle okuduğum kitapları yorum olarak anlatmıyordum ama bu kitap gerçekten müthiş olduu için herkesin okumasını istiyorum . Hayran kalıcağınız bir seriyi okumuş olucaksınız !!





10 yorum :

  1. Nasıl bir hapishaneymiş o öyle:)Kitapçılarda çok görmüştüm ama almayı unutmuşum.Tanıtım için teşekkürle.Edinelim o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka almalısın !! Müthiş bir kitap :)

      Sil
  2. Kitabın türü ne? Aıkçası benim de merak ettiğim bir kitap. Gençlik fantastiklerinden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. macera , fantastik diyebilirim . herkesin okuyabileceği bir kitap bence...

      Sil
  3. bende bi ara almıştım ama okumaya fırsatım olmadı.başlayayım o zmn bu yorumundan sonra :)

    YanıtlaSil
  4. Bende 1.kitabı bitirdim şimdi sıra 2.de ama araya daha da merak ettiğim 1Q84 girdi.O da baya kalınca ama onuda severek okuyorum.Tabii ki Sapphıque okumak içinde ayrıca sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. kitabını mutlaka okumalısın canım :)

      Sil
  5. Fuarda timsahların sarı gözlerini ve bu iki kitabı yana yakıla aramıştım.
    Okuyup beğenmen benim için bu üç kitabı liste başı yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğuna pişman olmazsın diyorum sadece . Çok harikaa bir seri ! :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs