Elinizden Kayanlar ...

12 Temmuz 2012 Perşembe



Hayatımın benim olmasını isterim . Benim fikirlerimle , benim görüşlerimle , ön yargılarımla oluşmasını isterim. Kendim olduğumun farkına varırım böylece . Sonra hayatınızın çalındığını fark ederseniz öfkelenmeniz elinizde değildir . Artık siz sizlikten çıkarsınız . Hayatınızı tekrar düzenlemeniz , sadece size ait olmasını istediğiniz şeylerin kaybolması ve artık sizin olmaması ...

Durumu nasıl düzelticeğiniz size kalmış . Birilerini kırarak mı yoksa yeni bir yol çizip hayatınızı yeniden şekillendirmeye tekrar başlamak mı isteriz ?? Herşeye baştan başlamak...

Ben istemezdim . Ama diğer seçenek size bişiler kaybettirebilir . Göze alır mıyım bilemiyorum açıkcası ...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs