Takıldım Şimdi Ben Buna :)

24 Temmuz 2012 Salı


Yaz , sıcak derken evde sıkkınlık içerisinde oturuyoruz haliyle . Kitaptır , filmdir onlarda tamam . Ama ben yeni bir diziye takıldım . Sudan Bıkmış Balıklar ...



İşte bu kız hukuk fakültesine gitmek isteyen ! :)


Evet isminin garip olduğunu fark etmişsinizdir . Aslında İlk duyduğumda "bu nasıl bir isim yaa başka isim mi bulamamışlar " dedim . Ve bir çoğumuz da buna benzer ifadeler kullanmıştır . İsmi garip olabilir ve eleştirimi izlemeden yaptığım için pişmanlıkta duysamda sonradan izlediğimde mübtelası oldum :)

Aslında türk dizisi izlemeyen biri olarak nasıl bu diziye takıldım anlamadım . Normal bir aşk hikayesi konulu dizi işte . Ama bilmiyorum dizi bende bi yakınlık uyandırdı. Aşık falan olması tabiki değil . Başroldeki kızın ( Zeynep dizideki adı ) Hukuk fakültesine gitmek istemesi benim ilgi odağım oldu . Ben daha liseye gidiyorum fakat hedeflerim de var . Ve bunlardan biri de Hukuk !!

Tabi hukuk diyince yüksekleri düşündüğüm doğrudur . Tabi kararım değişir mi onuda bilmiyorum ama şuanki seçeneklerimin içerisinde diyebilirim .

Konudan sapmadan işte bu dizi de kızın HUKUK İSTEMESİ yüzünden bağımlısı oldum .

İşte sizinde böyle buna benzer bir sebeple takılıp kaldığınız diziler varsa yorum atabilr ve benle paylaşabilirsiniz . Bakarsınız sizin sebebinizle bende izlemeye başlarım ;)




2 yorum :

  1. Ben de izledim bu diziyi geçenlerde. Basit ama hoştu. :D Tek korkum Kavak Yellerine dönemesi.
    Kavak Yelleri'de bir yaz dizisi olarak başlamıştı bu da onun gibi uzar gider gibi beliyor bana. :D

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs