Kitaplar Kitaplar Nereye Kadar ???

27 Temmuz 2012 Cuma

Dedim ki " hep kitaplar kitaplar . bu böyle gitmez arkadaş " deyip yeni olan şeylere göz attım .

Bir film , bir resim ve bir şarkı paylaşımı yapmaya karar verdim . İşte bulduklarımı ;

--- Film ---

The Perks of Being a Wallflower

Başrollerini Logan Lerman , Emma Watson ve Ezra Miller'in oynadığı The Perks of Being a Wallflower gençlik filmi diyebilirim . Daha vizyona çıkmamış olan film 14 Eylül 2012 sinemalarda olucak .


Konusuna gelince ;
Lise öğrencisi Charlie, bir arkadaşına ilk aşkı ile ilgili mektuplar yazar. Amerikan lise hayatına karamsar bir açıdan bakıyor. Uyuşturucu, vahşet ve kalpsiz öğrencilerin oluşturduğu lise hayatında, Charlie hala gelecekten umutlu olmaya devam ediyor.














Bu gün yeni bir poster yayınlamış işte o poster =>









                                                                        FRAGMAN :


Ben sevdim :) Sinemalara çıkmasını bekliyorum ...


--- Bir Resim ---


Plastik kasalardan bir kitaplık . Oldukça özgün bir kitaplık olmuş .
Benim çok hoşuma gitti açıkçası !



--- Bir Şarkı ---


                                            

     Foster The People - Haudini 


Keyifli Okumalar Dilerim :)





2 yorum :

Made With Love By The Dutch Lady Designs