Martı Yayınları bir Tess Gerritsen kitabı daha çıkarıyor !!

12 Eylül 2012 Çarşamba

Bu haberi öğrenmem sanırım geç oldu . Ama bu gün öğrendiğimde havalara uçtum !!! Gerçekten Tess Gerritsen tıbbi gerilimde 1 NUMARA benim için . Tess kitaplarındaki o kurgu , gerilim hiçbir kitapta yok :D

Ee bu kadar övgüden sonra merak edenlere müjdeyi veriyim !!

MASUMİYETİN İÇİN SAVAŞ ...

Masum olduğu kanıtlanana kadar o bir suçluydu...


Orjinal Adı : Presumed Guilty
Yazar : Tess GERRITSEN
Baskı Tarihi : 12/09/2012
Sayfa : 362

Övgüler :

“Tess Gerritsen, kütüphanemden asla eksik etmediğim yazarlardan biri. Her kitabıyla beni kendisine hayran bırakıyor.”
Stephen King


“Tess Gerritsen yine harikalar yaratmış. Masumiyet uğruna verilen mücadele ancak bu kadar güzel anlatılabilir.”
Publishers Weekly

“Sırlarla dolu ölüm, gözü dönmüş bir katil ve masum bir kadın... Bu üç temayı bir araya getiren yetenekli yazar, okurlara muhteşem bir roman sunuyor.”
Booklist

“Tess Gerritsen, Masumiyetin İçin Savaş adlı kitabında heyecan dolu bir macera ve merak uyandıran bir aşkla karşımıza çıkıyor.”
Romantic Times Book Reviews



Kesinlikle bu kitabını da alıcam. Bu Eylül alışverişimde listem bayağı kabardı ama aralarından seçim yapmam gerekicek. Tabi Tess için seçim yapmama gerek yok :D

NOT: Okuoku.com'da ön siparişte şuan. Ziyeret etmek isterseniz tıklayın!

Okunmayı bekleyen daha çoook kitabım ve almak istediğim daha çook kitap var...
Herkese keyifli okumalar...

6 yorum :

  1. Haber için teşekkürler. Tess Gerritsen'in okumadığım hiç kitabı kalmamıştı Türkiye'de yayınlanan. Bunu da hemen almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde 2 kitabı kaldı okumadığım :)

      Sil
  2. Merhaba! Hiç Tess Gerritsen kitabı okumadım ben. Hangi kitapla başlamak gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç okumadın mı!! Tess Gerritsen okunmaz mı yaa :D
      Neyse bence seri olan kitabından başla derim ben. Seri Rizzoli&Isles serisi belki duymuşsundur dizisi de var. Serinin sıralı kitapları:
      1. Cerrah
      2. Çırak
      3. Günahkar
      4. İkiz Bedenler
      5. Siliniş
      6. Mefisto Kulübü
      7. Ruh Koleksiyoncusu
      Şuan serideki çevrili kitapları bunlar. Yardımcı olmuşumdur umarım :)

      Sil
  3. bende okumadım ve utandım şu an :/

    okuyacağım kesinlikle !

    bu arada blogunun logosu çok hoşuma gitti !

    YanıtlaSil
  4. Bence de okumalısın :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs