Touch 2. Sezon 26 Ekim'de başlıyor...!! / 2x1 Fragmanı

7 Eylül 2012 Cuma


Touch bende büyük etki yarattı ilk önce . Bu diziye resmen bağımlı oldum.
Bu dizi hakkındaki yazım için buradan ulaşabilirsiniz .

Diziyi sevmemin bir nedeni ise ; 
Matematiksel oranlar , rakamlar , iletişim gibi bir çok konu bu dizide var .
Ve ben bu gibi şeylere ilgiliyimdir. O yüzden harika bir dizi olduğunu 
ve izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Bunun gibi bir kitap okumuştum .Olasılıksız kitabı.
Mutlaka duymuşsunuzdur. 
O kitapta da bu diziye benzer olaylar oluyordu.
Olasılıksız kitabını okumayan varsa da okumalı derim ben :D

Neyse 26 Ekim'de başlaması beni çok mutlu etti. 
Diziye geç başlamanın faydaları diyorum ben :D
Eylülde diziyi bitirdim , Ekimde dizi başlıyor yehuu ! :))

Fragman youtube'ye yüklenmemiş. Veya ben bulamadım . 
Ama fragmanı paylaşmış olan siteler var . 


ŞİDETLE diziyi tavsiye ediyorum !! :))) 
İzlemezseniz de siz kaybedersiniz ne diyim  :/
( Reklam yapmış gibi oldum hahha )

8 yorum :

  1. Bu aralar yeni dizi arayışındaydım, iyi denk geldi vallahi bu post :)
    Konusu da ilginçmiş, bakayım ben buna ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bakk ! Ben çok hayran kaldım bu diziye :)

      Sil
    2. baktım baktım :D ilk bölüm güzeldi, uykum gelmese izlerdim daha :)

      Sil
  2. çok güzel bir dizi. yaz tatilinde 1. sezonu 2 kere izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bir sezonu 2 kere izlemek her yiğidin harcı değildir :)) Yani bende izlerdim ama başka izliyceğim diziler olunca işte :)) Neyseki yakında 2. sezon başlıycak :)

      Sil
  3. Okulların açılmasıyla yayılıp dizi izleme olayımda sonlanıyor. Belki önümüzdeki yaz bir bakarım. Bu arada MİMLENDİN! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde sonlanıyor ama haftasonları izleme imkanım olduğunda izliyicem bende yeni sezonları :) Ama mutlaka izlemelisin bence :) Hemen bakıyorum canım . Teşekkürler :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs