Kitap Yorumum : Bahçemde Yeşeren Umutlar - Debbie Macomber

13 Eylül 2012 Perşembe


Orjinal Adı : Susannah's Garden
Yazar : Debbie Macomber
GR puanı : 3.98
Sayfa Sayısı: 462

Kitap Yorumum :

Kitap ilk 2 kitabından ayrı karakterlerden oluşuyordu. Bu Blossom Street serisinin 3. kitabı. Ben bu kitabını biraz yavaş okudum. Nedeni ise akıcılığı pek yoktu. Son bir 100 sayfasında olaylar heyecanlanmaya ve herşey netlik kazanmaya başladı. 12 Eylül gece 03.00 gibi bitirdim kitabı. Sonlarında heyecan olunca bitirmek istedim :)

Konusuna gelirsek ; Susannah'ın ailesi etrafında dönüyor olaylar. Geçmişte yaşananları öğrenmek isteyen Susannah birde annesini huzur evine yerleştirmeye çalışıyor. 
Asıl olay aslında burda Susannah'nın geçmişte olanları araştırmasıydı. Sonuçta beklemediğim şeyler oldu. 

Karakterlerle ilgili bir kaç yorum yapmak istiyorum. Özellikle Chrissie'ye çok gıcık oldum. Susannah'ın kızı Chrissie annesine zor anlar yaşatıyor. Tabi ordan bende bir gıcık oluyorum. Tipik ergen diyelim biz işte . Kendimde 15 yaşındayım ama bu kadar tirip yapmıyorum şahsen :D 

Kitabı okumaya sevgili Merve yani vmpr_princess ile beraber okuduk . O hala bitiremedi. Neden bitiremedi , oda benim gibi akıcı olmadığından şikayetçi ama ben sonunu çok merak ettiğim için biraz kendimi zorladım. 

NOT: 4. kitabını okumak istiyorsanız bu kitabı okumadan diğer 4. kitabını okumayın derim ben :)

Kitaptan Bir Alıntı :

***...Her şey hayatta kalmakla ilgiliydi ve hayatta kalmak , hiçbir şeyi çok fazla ciddiye almamak , çok da derine inmemek demekti.

Benim Puanım 


14 yorum :

  1. 76. sayfadayım yorumun beni meraklandırdı bu akşam bitirmeye çalışacağım o zaman canım *.* umarım başarabilirim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo daha çok var sayfa sende :D Ama sen bu işi yaparsın ! Hadi canım :))) Sonra hak vericeksin bana...

      Sil
  2. İlk iki kitabını okumuştum ama nedense ilgimi çeken bir konusu yok. Bunu okur muyum bilmiyorum ama çok güzel bir yorum olmuş, eline sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik , macera türü seviyorsun sanırım. İlk 2 kitabını sevmediysen 3. kitabını okuma bence. Çünkü yine o tarzda bir kitap bu.
      Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. nedense elim gitmedi bu kitaba hiç. dünyanın en güzel yorumunu da alsa oturup bir düşünüyorum. bilmiyorum ama kitap tasarımından mıdır nedir anlamadım.
    ya da ben uyuzun tekiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :)) haklısın aslında . Küçük Mücizeler Dükkanı'nı sevenler sonradan bu serinin tutkunu oluyorlar. Sen demekki okudun ısınamadın veya okumadın ısınamadın :D neyse olabilir bende bazen böyle oluyorum :))

      Sil
  4. ben sevmedim bu seriyi. sıcak yaz günlerinde iyi geldi sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o zaman güzel gider bu kitap. Ama yine de güzeldi...

      Sil
    2. pozitif ve mutlu etme konusunda güzel ona katılıyorum. belki çok tekrar ediyor gibi geldi ya da 4ünü birden okudum ondan :) bilemiyorum tam.

      Sil
    3. Hıımm. Aslında ara vere vere okunmalı sanırım bu kitaplar. Aynı kurgu üzerinden gittiği için bunaltıcı olmuş olabilir :)

      Sil
  5. aynen fikirlenine katiliyorum canim, hiçte akicideyil !!! bitirmem gerektigi için bitirmeye gayret ediyorum bir 50 sayfam kadi bitmesine insallah yarin bitiricem bu arada iskender polatin "od" okumaya basladim : cok guzel bir kitaba benziyor fakat bastan biraz karisik gorunebilir,ama sonrasi iyigibi bakalim, yasindan dolayi seni kutluyorum , cunki yasina gore cok olgun bir fikire sayipsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kitap okumak insanı değiştiriyor ve yeni fikirlere sahip oluyorsun. Normal bu benim için :))

      Sil
  6. Bende 56.sayfadayim ve bugun bitirmeyi planlıyorum ama çok sayfa var ama yinede çok güzel kitap bir günde o sayfaya geldim çok güzel kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bugün bitirirsin o zaman :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs