Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Karakterler

10 Ağustos 2013 Cumartesi



Güzel bir sabah ve güzel bir Cumartesi İlk 10 başlığıyla daha buradayım. Şu sıralar Mutluluğun Öteki Yüzü kitabını okuyorum. Aslında neredeyse bitti ama ben bitirmek istemiyorum. Çok dokunaklı bir kitaptı benim için. Neyse konudan sapmadan bu cumartesi başlığı: En Sevdiğim Karakterler. Sizde etkinliğe buradan katılabilirsiniz

Aslında bu başlık bizim hiç düşünmeden her defasında dile getirdiğimiz karakterler olduğundan çok güzel ve basit bir cevap olucak. Bakalım benim en sevdiğim karakterler nelermiş;

1- Shane Collins - Morganville Vampirleri Serisi
Ehh 1 numarada ne bekliyordunuz ki?? bir MV hayranı olarak tabiki de Shane hayranlığım da kaçınılmazdı. Play Station'dan zombi öldürmesinden tutun gerçek hayatında da vampirlere kafa tutması ve boyun eğmemesi bir numaralı nedenler!!

2-Simon - Ölümcül Oyuncaklar Serisi
Aslında Simon son 4 ve 5. kitaplarında daha çok ön planda tutulduğundan sevmeye başladım. Yazar Simon'u bize sevdirdi bence :D

3-Adrian Ivashkov - Kanbağı Serisi
İlk olarak Vampir Akademisinde gördüğümüz bu karakter daha sonra yan serisi olan Kanbağı'nda da olunca bir kez daha hayran oldum. Özellikle o cool tavırları....

4- Will Herondale - Cehennem Makineleri Serisi
Will için ne söyleyebilirim bilmiyorum. Okuyup siz karar verin bence. Ama son kitapta - Mekanik Prenses - bu çocuğu lütfen üzmeyin!!!

5- Jane Rizzoli - Rizzoli & Isles Serisi
Tıbbı gerilim ve polisiye serisi yazarı olan Tess Gerritsen ve onun harika karakteri diyorum. Kaliteli bir kitap okumak ve polisiye tarzında okumak isteyenlere ilk önerim bu seridir.

6- Morgan - Chicago Vampirleri Serisi
Morgan'ı neden sevdiğimi bende bilmiyorum. Sadece Merit ile olan ilişkisi hoşuma gitmişti. Tabi sonradan Merit gözünü farklı yöne çevirdi sanırım... 3. kitabı Bir Isırık Daha okunmayı bekliyor.

7- Eve Rosser - Morganville Vampirleri Serisi
Eve'yi o gotik tarzı ve Shane ile atışmalarına bayılıyorum. MV serisinde olmalı gereken bir bir karakter bence. O olmasa kim Shane'le laf dalaşı edicek dimiii ...

8- Tucker Avery - Koruyucu Serisi
Clara sonunda doğru tercihi yaptı ama Tucker'ın sonunu iyi görmüyorum. Gene bela bu çocuğu vurur söyliyim ben... İlk kitapta Clara'ya sataşmasını hala unutamıyorum heheh

9- Scott Parnell - Hush Hush Serisi
Bu seriyi yazar son 2 kitabında mahfetmeseydi gerçekten çok güzeldi. Şimdi spoiler olmasın diye söyleyemiyorum ama Scott'a haksızlık yaptı yazar bence... Böyle gelişmemeliydi.

10- Mel - Çiftlik Serisi 
Mel kitapta olay akışının değişmesinde önemli bir etkendi. Optimum Kitap'ın yayın haklarını aldığı Çiftlik serisi gerçekten güzel bir kitaptı. Mel otistik bir çocuk ama kitapta önemli bir karakterdi. Yer yer onun bakış açısından da okuyoruz. Bu da daha iyi anlamamızı sağlıyor. Mutlaka okunmalı.


Listeyi oluştururken bazı karakterleri nasıl anlatsam diye biraz düşündüm açıkcası. Bazı karakterler sadece okuyarak daha iyi anlaşılabilir. Bu karakterler serilerin okunması için büyük etken bence. Okumayan varsa tavsiye ederim.

12 yorum :

  1. Will sevilmez mi ya ^_^ Rizzoli de favorilerim arasındadır, ama dizisinde Maura daha bir sempatik geliyor gözüme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Will diye ağlıycam son kitabında zaten :(( Bende dizide Maura'cıyım ama en son bölümünde Rizzoli çok komikti "mamyy mamyy" diye söyleniyodu hehheheh :D

      Sil
  2. MEL.

    Bende çok seviyorum. = )

    YanıtlaSil
  3. Rizzoli & Isles dizisini severim iki karakterde favorim ama kitabı olduğunu bilmiyordum ve okumam gereken kitap sayısı gittikçe artıyor. Morganville Vampirleri serisinde ilk seri cam ev okuyorum baya iyi bir seri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okuman gereken bir seri bence rizzoli&Isles serisi :D
      Cam Ev'i mi okuyorsun!!! Süpersin :D yorumunu bekliyorum o zaman ama beğenmene sevindim diğer seriyi de tamamla yoksa meraktan çatlarsın :)))

      Sil
  4. yine hepsini not aldım.
    kopyaladım.
    morganvili zaten soktun aklıma.
    uzun bir macera amaaa.
    :)
    rizzolii eveeet.
    ya hep seri ya kötüsün ama çok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benimkileri hep not alırsan çulsuz çıkarsın bu gidişle söyliyim heheheh :D
      Ahh seriler hep böyle amaa hep daha iyi hep daha okutucu....

      Sil
  5. 9- Scott Parnell - Hush Hush Serisi

    Hımm, üzerinde pek düşünmediğim ama kitaplarda ağırlığı olan bir karakter. Ve dediğin gibi, serinin son iki kitabı benim için de fiyaskoydu. Seriyi ilk iki kitabıyla anmak isterim. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana karakterlenden sonra ilgi çeken bir isim bence Scott. Daha sonra yazarın bu karakteri harcaması ayrı konu gerçi...
      Kesinlikle seri 2 kitaplıktı, bitirse bu kadar üzülmezdik :(

      Sil
  6. bende bir Mv hayranı olarak aynı düşünceyi paylaşıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel!! Mv hayranlarıyla çok karşılaşamıyorum ama böyle görünce de çok seviniyorum :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs