DR'ın 9.90 Kampanyasından Neler Aldım?

18 Ağustos 2013 Pazar


İşte gördüğünüz gibi gene bir D&R kampanyası ve gene eli boş dönmeden aldığım kitaplar. Aslında hala içimde kalan, almak istediğim kitaplar vardı. Fakat ben önceliğimi zaten daha giderken bir kere 'Tatlı Bela'ya vermiştim. O yüzden ilk olarak Tatlı Bela'yı aradı gözüm. Onu bulduktan sonra da Sesler ve Ben Öldürürüm kitapları arasında kaldım. Daha sonradan kararımı KALIN olması sebebiyle Ben Öldürürüm de kıldım. Kalın kitaplara karşı ayrı bir sempatim var. Onlar kalın oldukça sanki kitap hiç bitmiycek gibi geliyor ve bu da beni mutlu ediyor :D

Tatlı Bela'yı ilk olarak arkadaşımdan alıp okudum. Daha sonra kitaba bayıldığımdan gidip hem de indirim olduğundan aldım. Yorumuna da buradan ulaşabilirsiniz.
Ben Öldürürüm hakkında hiç birşey bilmiyorum. Zaten DR'de görünce almak aklıma geldi. Bu yüzden eğer okuyanınız varsa düşüncelerinizi öğrenmek isterim.
Şimdilik bu kadar. Öğlen yeni yorum gelicek. Beklemede kalın :*

8 yorum :

  1. Sonunda ben öldürürüm'ü görebildim :D Vuhu cidden kalınmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sırf KALIN diye aldım hahahha :D bide polisiye manyak bişey gibi duruyor ondan :D

      Sil
  2. hımm bakıyim bu kitaplara.
    :)
    sesler'i okuyup yazdım.
    kuzey polisiyesi.
    hipnozcu, no21 süper.
    hepsi var blogumda.

    bakalım dex'den son günlerde bana dokunma beni seç elit yazmıştım.
    cuma günü karanlığın kızını yazdım.
    bu akşam da güzel şeytanı yazcam.
    sonra lux serisi.
    bakalım.

    bi de morganville vaar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesler'in yorumuna bakarım bak onu almak istedim ama sonradan Ben Öldürürüm de kaldı aklım :D
      Güzel Şeytan'ı okumadım sen nasıl buldun bakalım.

      Tatlı Bela'yı kesin al oku bence. Zaten indirimde o yüzden rahatça alabilirsin ;)
      Morganville'yi al konuşuruz. Bende bol muhabbet :D

      Sil
  3. güzel şeytan ilki gibi yine sürükleyici.
    :)
    sesler iyi polisiye.
    kuzey polisiye ve gerilimi çok iyi yaa.
    :)
    tatlı bela temam indirimde ya temam.
    :)
    morganville oku oku bitmez.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morganville bak öyle böyle bitiyo ki bu artemisi beklemekten helak oldum ben sana söyliyim :(( Onun yüzünden diyorum ya ingilizce okumaya başladım. Ama çok da iyi değil ingilizcem biraz spoiler yedim de olmadı yani bekliyorum çıksa da okusam diye :(((

      Sil
  4. Keyifle oku! Ben de 5 tl indiriminden beş kitap aldım, güzel Türkçe romanlar vardı.

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs