Neler Okumuşum? || 2013 - Temmuz

2 Ağustos 2013 Cuma


Herkese merhabalar!! Temmuz ayını da geride bıraktık ve bir adım daha okulların açılmasına yaklaştık. Ben deniz kitap kurdu olarak zaten tatillerimi kitap okuyarak geçiriyorum. Eminim ki birçok kitap kurdu da böyledir. Bizler için tatil demek "bol bol kitap okumak" demek olduğundan bunu iyi değerlendiriyoruz. 

Konuya böyle bir başlangıçla girince aslında daha ne çok söyleyeceğim şey olduğunu fark ettim ve asıl konuya dönüyorum. Temmuz ayı benim için sevdiğim kitapları tekrar okumayla geçti diyebilirim. Ama onların haricinde 2 kitap okuyup bitirdim. 



Eğer blogda gördüyseniz son blog turumuzu Grange'in son çıkan kitabı Kaiken'e yaptık. Yorumu da çok güzel oldu. İlk defa bir Grange kitabı okudum. Tarzı farklı gelse de okuyucuyu kendine sevdiriyor.

Oniks'i okudum fakat yorumunu yazamadım. Neden'i ise çok var aslında. 1- Kitabı bir arkadaşıma verdim okusun diye. 2- Arkadaşa vericem diye 272. sayfada kaldım ve sonra devamını arkadaştan öğrendim. 3- Havalar çok sıcak ve yorum yazma kabiliyetim uçuverdi diyebilirim.
Şimdilik bu kadar neden yeterli sanırım. Ama en kısa zamanda yorumunu yazmayı istiyorum.



Gelelim bahsettiğim "tekrar okuduğum kitaplar"a. Biliyorsunuz Artemis'e bayağı bir gıcıklığım var. Nedeni ise Morganville Vampirleri'nin 11. kitabı 1 sene olmasına rağmen hala çıkarmaması. Çok sevdiğim bir seri olduğu için gerçekten beni çok üzdü bu durum... Neyse işte bundan dolayı bende MV serisine tekrardan başladım. 3. kitabından daha doğrusu okumaya başladım ve 10. kitabı okuyup yine içimde bir buruklukla Artemis'in face sayfasına her gün bakmaya başladım. İşte durum bundan ibaret. O kitaplar da şunlar;


  • Gece Yarısı Çıkmazı - Rachel Caine (MV serisi #3)
  • Ahmaklar Şöleni - Rachel Caine (MV serisi #4)
  • Karmaşanın Efendisi - Rachel Caine (MV serisi #5)
  • Carpe Carpus - Rachel Caine  (MV serisi #6)
  • Karartma - Rachel Caine  (MV serisi #7)
  • Ölümün Öpücüğü - Rachel Caine  (MV serisi #8)
  • Hayalet Şehir - Rachel Caine  (MV serisi #9)
  • Isırık Kulübü - Rachel Caine  (MV serisi #10)
Bu Temmuz ayında toplam 10 kitap okumuş oluyorum. Güzel bir sayı :D Eğlenceli bir temmuz ayı oldu benim için. Ağustos ayında da bol bol kitap okumayı düşünüyorum. Şimdi okuduğum kitap Yürüyen Kentler. Onun da bitmesine az kaldı. Yorumunu bittiğinde burada görebilirsiniz. 
Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Made With Love By The Dutch Lady Designs