Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğin Seriler

3 Ağustos 2013 Cumartesi



Neredeyse pazar gününe giricez ama ben bu "Cumartesi İlk 10" etkinliğinin başlığını çok sevdim. Bu seferki başlık: Başlamak İstediğin Seriler. Eğer sizde katılmak istiyorsanız tıktık!


  1. Percy Jackson ve Olimpuslular Serisi - Rick Riordan
  2. Cam Şato Serisi - Sarah J. Maas
  3. Evrenin Ötesi Serisi - Beth Revis
  4. Melez Sözleşmeleri - Jennifer L. Armentrout
  5. Geri Dönenler Serisi - Amy Plum
  6. Dedektif Kari Vaara Serisi - James Thompson
  7. Eşleşme Serisi - Ally Condie
  8. Alex Craft Serisi - Kalayna Price 
  9. Karanlık Kalp Serisi - Lee Monroe
  10. Paranormal Serisi - White Kiersten


3 yorum :

  1. not aldım ben de senden.
    :)
    ben bütün deX serilerine başlıyorum.
    yazıyorum hepsini de.
    :)
    üçünü yazdım bile.
    şimdi sırada obsidiyen oniks opal var.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dex'ten çıkanlara yetişemiyoruz valla. :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs