Artemis'ten Atak Haberler!!

3 Ağustos 2013 Cumartesi


Bu postu yazarken nasıl tepki vermem ve bunu yazıya nasıl aktarmam gerektiğini çok düşündüm ve aldığım son haberler BOMBA  olduğundan maalesef ki birazcık uslübumu bozmam gerekicek. Şimdiden kusura bakmayın.


OMG!! Artemis 1 senedir ben bu haberi bekliyordum!! Film koptu geliyor bende :D Haber'i size şöyle veriyim;


Son Nefes (MV serisinin 11. kitabı) ve Mekanik Prenses ( Artemis yanlışlıkla Mekanik Prens yazmış.) 2 hafta sonra bizlerle!! Çıldırmak, takla atmak, ne bilim zıplamak gibi çılgınca hareketlerden sonra ben deniz hala hayal mi değil mi diye emin olduktan sonra gerçekten de çıktığını kavradım.

Hala yazarken bile bir heyecan var bende. Arkadaşlarım bilirler, blogda okuyanlarda bilir ben tam bir Morganville Vampirleri serisinin hayranıyım. O kadar ki ingilizcesini bile okumaya başlamıştım fakat daha bitiremedim tabi... Sırf Artemis yüzünden ingilizce öğrenmeye çalışan ben az da olsa bişeyler kaptım diyebilirim.

Neyse diğer haber Mekanik Prenses ( Cehennem Makineleri #3) orjinal kapağıyla okuma şansımız olucak. Bu da ayrı bir mutluluk oldu benim için. Çünkü MV serisinden sonra 2. olarak da Cehennem Makineleri serinin hayranı oldum. Özellikle Will...!!! ♥ Neyse ben daha fazla başka konuya kaymadan yazıyı noktalıyım.

“Oliver: Fear is the natural state of anything that dies.” ― Rachel CaineLast Breath



8 yorum :

  1. Her iki seriyi de okumadım ben :'( Sürekli karşıma çıkıyorlar. Çıldıracağım artık. Bayram harçlıklarına ihtiyacım vaaaaar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe sana tek diyebileceğim mutlaka bu iki seriyi alıp okuman :))
      Bende bayram harçlığına güveniyorum. Bayramdan sonra kitap siparişi vermeye koşucam :D

      Sil
  2. Morganville mi geliyor? Şaka falan değil, değil mi? Hani Artemis erken bir 1 Nisan şakası olarak söylemiyor, eminiz değil mi? Şahsen ben umudu kesmiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hala inanamıyorum aslında. Elimle tutmadan da inanamayacağım gibi geliyor. Ama artık böyle bir kandırma lükslerinin olduğunu sanmıyorum çünkü bayağı beklettiler....

      Sil
  3. Mekanik Prens'i görünce bir an ne oluyor dedim :D Bayram harçlıklarıyla alırız artık kitabı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah herkes öyle bir şok yaşadı evet :D:D Valla öyle olucak bayramdan sonra doğru kitap alışverişine!!! :D

      Sil
  4. hihi, ben de roman okumak ve şarkı sözlerini anlamak için ingilizce öğrendim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Başka türlü öğrenmeyiz zaten :D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs