Etkinlik: Tek Renk Tag | Mor

19 Ağustos 2014 Salı

Herkese merhabalar!! Güzel bir etkinlikle yine buradayım. Hem de o kadar güzel ki keşke ben düşünseymişim bile dedim *.*

Herneyse etkinliğin ev sahibi Kitapella. Kendisi bir booktuber. Eğer onun videosunu izlemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Beni etiketleyen ise bir başka booktuber yolunda ilerleyen manyak arkadaşım Eren! (Saklama Kabı) Onun yaptığı video için ise şuradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi ilk olarak etkinliği biraz açıklayayım. Seçtiğiniz herhangi bir renk ile 8 sorudan oluşan soruları cevaplıyorsunuz. Mesela sağ tarafta görmüş olduğunuz kitaplar benim ve seçtiğim renk mordu. Bu yüzden hepsi mor renkte kitaplar. Sorulara uygun
olarak seçtim bu kitapları. O zaman başlayalım mı??






1- Bu renkte aldığınız en son kitap?

Sakın Aşağı Bakma - Tami Hoag

2-  Kapağında yüz resmi bulunan bir kitap?

Cam Şato - Sarah J Maas

3 - Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap?

Geceyarısı Çıkmazı (Morganville Vampirleri #3) - Rachel Caine
Baş karakteri Claire Danvers. Bu kızı  daha 16 yaşında olmasına rağmen üniversiteye gitmesi yani çok zeki olmasi ve ayni zamanda kadın karakterin bu kadar güçlü olması beni çok etkiledi. Okumadıysanız her zaman söylediğim gibi gidip okuyun! *.*

4- Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?

Oniks (Lux #2) - Jennifer L Armentrout 
Sanırım filmi için konuşuluyordu. Ama pek bir bilgim yok maalesef :(

5- Bu rengin bulunduğu favori kapağınız?

Belalı Düğün - Jamie Mcguire 
Mor renkte en güzel kitap kapağı bu bence *.*

6-  Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?

Silüet - Andrea Cremer
Yaa tam olarak beklentimi karşılamadı değil ama bu renkte başka kitap bulamadım. Kurtadam sevenler için güzel bir seri diyebilirim.

7- Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?

Mart Menekşeleri - Sarah Jio
Ilk defa Sarah Jio'nun bu kitabını okumuştum. Ondan sonra çok beğendiğim ve bütün kitaplarını zevkle okuduğum bir yazar oldu.

8- Konusunu çok orjinal bulduğunuz bir kitap?

Seraphina - Rachel Hartman 
Aslında daha henüz okuma fırsatım olmadı ama alacağım zaman konusunu çok ilginç bulmuştum. Kapağı da ayrı bir güzel hani *.*


Benim etiketlediklerim Vera'nın Rüya Kitaplığı, Maria Puder Ölmedi,
Herkes katılabilir! Bir renk seçin ve bu taga katılın :)

14 yorum :

  1. Ben de en kısa zamanda katılacağım bu arada kitaplar harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlendim ben yaparken umarım sende eğlenirsin. Merakla bekliyorum ;)

      Sil
  2. Awww yaptığın için çok teşekkürler can *-* cevaplarını ve rengini merak ediyordum :D Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hehehhe *.* Resmen kitap okumayıp bu tagları yapasım var bol bol 😀😊😍

      Sil
  3. Herhalde en olayı beyaz olur, on altı Can kitabı bile yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beyaz olsun diye ilk düşündüm içinden çıkamadım vaz geçtim hehehhe :D

      Sil
  4. Merhaba, güzel ve eğlenceli bir etkinlik olmuş, ben de mi yapsam acaba diye bir düşündüm? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen harika bir etkinlik! Bence hemen katılmalısın :)))

      Sil
    2. Ben de yaptım bile; http://melteminkelimeleri.blogspot.com.tr/2014/08/etkinlik-tek-renk-tag-sari.html,
      gerçekten zevkliymiş :)

      Sil
  5. müthiş bir mim olmuş bu, çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yep! Ben yaparken çok eğlendim :)))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs