Morganville Vampirleri Dizisinin İlk Fragmanı Çıktı!!

3 Ağustos 2014 Pazar


Vuhuuu!!!! Bu haberi vermek için kaç yıl kaç saat bekledik/m bilemezsiniz! Sonunda EN SEVDİĞİM SERİNİN dizisi çıkıyor ve bu harikadan da öte bir şey! Umarım beni manyak bu kıza nolmuş, KitapAyracı'nı hiç böyle bilmezdik kaçalımm!! demiyorsunuzdur. Zira şuan gerçekten harika bir haber ve bu haber ile etrafımda dört dönüp daha sonra buralara gelmek için bayağı vakit harcadım. Aslında neler yazmam gerektiğini de bilmiyorum. Ben size en iyisi fragmanı takdim ediyim. Bu arada Onokumalar.com'a da çok teşekkür etmek istiyorum. Çünkü çevirisini çok hızlı bir şekilde yapıp bizlere ulaştırdı. Let's go!!!

Hedef Al , Ateş Et ve Hayatta Kalmaya Çalış! Bunlar Morganville Kuralları!!


Bu ilk fragmanı Facebook sayfasından duyurdular. San Diego Comic-Con - ahh orda olaydımmm *.* - da duyurulan fragman gerçekten hayranların çıldırmasına yol açtı diyebilirim. Yani en azından ben şuan öyle çıldırmış vaziyetteyim. Bu yüzden bir süre bu fragmanı 54541325 kere daha oynatıp izlemem ve daha sonra fragman hakkındaki yorumum için blogumu takip etmeye devam edin! 

8 yorum :

  1. Ya ya sonunda! *.*
    Umarım kitaplara sadık kalırlar, son sezonlarda saçmalamazlar. :D
    Seçilen kişiler hiç kafamdakilere uymuyor. Özellikle Shane. :( *Shane - fangirlling <3*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah aynen!! :D
      Bende oyunculardan biraz şikayetçiyim -.- Ama Shane'i beğendim ben yaa :D
      Myrnin nasıl??? kjglkdshjglkds

      Sil
    2. En iyisi Eve :D diğerleri idare eder. :/

      Sil
    3. Eve'ye simdilik bisey demiyorum diziyi izledikten sonra karar vericem :3

      Sil
  2. Oyuncuların oyunculukları fena değil gibi gözüküyor :) Son sezona kadar saçmalamazsa tadından yenmez ^_^

    YanıtlaSil
  3. yav sadece 1. bölüm var internette ağlicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce hemen araştırdım. Normalde Ön Okumalar ve Daha Fazlası isimli bir sayfa var. Orads türkçe altyazılı çeviri yapılmıştı. Ama sanırım diziyi yayınlayanlar videoları kaldırmış. Üzgünüm :(

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs