Cam Ev (Morganville Vampirleri #1) - Rachel Caine | Kitap Yorumu

16 Ağustos 2014 Cumartesi







Kitap Adı: Cam Ev
Orjinal Adı: Glass Houses
Yazar: Rachel Caine
Bağlı Olduğu Seri: Morganville Vampirleri #1
Yayınevi: Artemis Yayınları
Tür: Vampir, Genç- Yetişkin, Macera, Komedi
Sayfa Sayısı: 324
GR Puanı: 3.94








Morganville, Teksas'a hoş geldiniz.
Hava karardıktan sonra evden çıkmayın deriz! 

Herkese merhabalar! Harika bir kitapla buradayım ve nedensiz bir heyecanla bu satırları yazıyorum. Nedeni ise bu kitabın/serinin benim için çoook ayrı bir yeri olması. Benim EN SEVDIGIM SERI dememe gerek var mı artık hiç bilmiyorum ;)

Normalde blogun hemen üst tarafında bu seri hakkında bir yazı yazmıştım fakat kitapları ayrı ayrı incelememiştim. Her defasında da aklıma geliyordu fakat bir türlü yazmaya, incelemeye vakit bulamamıştım. Gene Okuma Şenliği sayesinde 'önceden okuduğunuz bir kitabı okumak' diye bir madde olunca bende hiç düşünmeden ekledim Cam Evi. Zaten arada böyle kitaplar sarmadığında hemen bu seriden bir kitap seçip, okuyordum. 13737467271 kere okuduktan sonra bile heyecanından hiçbir şey kaybettirmeyen bu seriyi umarım herkese okutturabilirim. Tek ve nihai amacım bu evet!!! *.*


Konusundan başlayayım öyleyse. Baş karakterimizin adı Claire Danvers. Kendisi süper zekalı 16 yaşında -kendi deyimiyle neredeyse 17 - bir kız. MIT, Cal Tech yada Yale'e gibi üniversitelere gidebilecekken annesi ve babası -öyle dövülesi insanlar kii ahh ahh neysee- onu Teksas Prairie Üniversitesine gitmesinde karar kılarlar. Ehh Claire başlarda ezik modda olduğundan ailesine karşı çıkamaz ve kabul eder. Ama kimsenin bilmediği bir şey vardır o da: Morganville vampirlerin şehridir. Yani dünyadaki bütün vampirler oradadır. Morganville'yi vampirler yönetıyordur!!! Vuhuu bence hemen topuklamak lazım -.-
"Önce kaç," dedi Shane. "Sonra üzül." Tam Morganville'lik bir slogandı bu. - Claire
Her neyse. Tabi üniversiteye giden çoğu gencin vampirlerden haberi yoktur. Ta ki kampüsten ayrılana kadar!!! Claire yeni okuluna bir nevi alışmaya çalışa dursun gene Amerikan vari bir olay olur. Her okulda olduğu gibi burada da kötü manyak insanlar var ve üzgünüm Claire ama sen bayağı sert kayaya çarptın ^.^ 
 Daha fazla yurtta kalamayacağını anlayan Claire ise soluğu ev ilanlarında bulur. Oda arkadaşı arayan 3 genç olduğunu gazetede görünce son şans olarak denemeye karar verir.  716 Lot Caddesi Rüzgar gibi Geçti'yle Adam ailesi karışımı bir şey. Cam Ev işte böyle tarif ediliyor yo -.- ahsgsgayag


Evdeki 3 genç kimler??! Yep hepimiz bunu merak ediyorduk zaten o.o Evin sahibi Michael Glass, sarışın mavi gözlü -mavi gözden pek emin olamadım ama böyle diycem.- yakışıklı birinci erkek. Shane Collins, evin tembeli :P dermişim. Ona direkt aşık olacaksınız size spoiler yokkk -.- detay da yok -.- yalnız şimdiden söyliyim o BENİM hıh! Üçüncü ve son evin üyesi Eve Rosser!! Harika bir karakter hatta Claire olmasa kesin benim en sevdiğim karakter olabilirdi. Ama onun yeri çook ayrı. Shane ile kapışmalarına bi kere ölebilirsiniz ahahah *.* Gotik olmasını söylemiyorum bile!!! 
Güven bana. Hiçbir şey biraz sanal şiddetten daha iyi gelmez insana. - Shane
"Başını belaya sokan bu mu?" "Ben değilim," dedi Shane. "Sadece yüzüm baş belasına benziyor."  
Her neyse ev halkı bu. Biraz da vampirlerden konuşalım ha? O kadar vampir kitabı falan dedim buraya gelene kadar tek bir vampir anlatmadan gitmek olmazz...
İlk vampir olarak bilinen Amelie aynı zamanda Kurucu olarakta biliniyor. Onun kuralları geçerli yanii adam olunn -.- Her neyse süpriz ilk kitapta öğreneceğimiz sonradan başımıza ne belalar açıcak bir herif var onu da siz bulun ahsgsga Eğer kasabadan ayrılmak isterseniz de ddumdumdum *davulsesi* vampirleri hatırlamıyorsunuz. Bu da Morganville'nin küçük bir sırrı. Arkasında kimler var kim bilir?? Ehh hatırlayanlar daha sonradan hık! Byyy byy -.-
Shane hızlı aramada kayıtlı. Sadece yıldız ikiye bas. Unutma on beş dakika. Sonra aklımı kaçırıp annen gibi davranmaya başlayacağım, tamam mı? - Eve
İşte böyle, kahkahanın ve maceranın bir an olsun onları yalnız bırakmıyor ve su gibi biten bir seri. Sakın ha sakın aldığınızda hızlı okumayın. Sonra Artemise sövmek istiyorsanız o başka ;) Çünkü kitapları bir yıl arayla çıkarıyor -.- Aslında böyle yapmasa çok sevilesi bir yayınevi olabilir. Seri yurtdışında bitti maalesef :(( Sevinebiliriz çünkü bizde daha 12 kitabı çıktı *.* (bununla yetiniyorum ^.^)


İlerleyen kitaplarında daha da açılan Morganville Vampirleri serisi sizi soluksuz bırakıcağına garanti ederim *.* Hadi koşun ve bir MV hayranı daha olsun. Daha sonra dedikodu yapmak için yorumda buluşuruz bye! *.*

Not: Serimizi web dizisi olarak izleyebileceğiz. Ama daha yayın tarihini bilmiyorum. Öğrendiğimde ilk burada olucam söz! Fragmanı izlemek isterseniz buradan izleyebilirsiniz. Ayrıca hala okumamış olanlar ve seri ile ilgili daha fazla bilgi için de şuradan ulaşabilirsiniz.

- Puanım -
5/5

6 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce alıp okumalısın eğer beğenmezsen ben burdayım hehehehe *.* Seri normalde 15 kitap ama dediğim gibi hiç sıkmadan su gibi hemencecik bitiriyorsun.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Sookie'de ben 5. kitapta sanırım bıraktım saçmalamaya başlamıştı yazar iyice. Diğerine laf yok ben daha okumadım o seriyi o.o
      İlk sıraya al MV yi bencee *.*

      Sil
  2. Aslında Vampir hikayelerini pek sevmem ama,tavsiyeni göz önünde bulunduracağım. :)

    http://aslleyla.blogspot.com/

    http://asliseymen.blogspot.com/

    Benim bloglarımda da bir sürü kitap tavsiyeleri var,eğer istersen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu seriye bayılıcaksın! *.*
      Ziyaret edeceğim.

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs