DR Alışverişim ve Aldığım Notlar

10 Mart 2013 Pazar

Herkese iyi pazarlar! Bu gün hava öyle güzel ki insanın içini ısıtıyor. Güneş ve azıcık rüzgar var. Tam bahar havası diyebilirim. Ağaçlar da çiçek açmaya başladı yavaş yavaş...


Bizde bu güzel havayı bulduk bari atalım dışarı kendimizi dedik. Aslında annemle yürürüz biraz diye çıkmıştık fakat benim ısrarlarımla bir DR yapalım dedik :)) 

Amacım kitap almak değil , yeni çıkan kitaplara şöyle bir göz gezdirip not almaktı. Ama almamak için kendimi zor tuttum diyebilirim. Ee kitap alamıyorum bari dergi alıyım dedim. Ama öyle magazin dergisi falan almak istemedim. Ne aldım peki? :


Beyin Gücü ve Genç Gelişim dergisi aldım. İkisi 4.90 tl ( 90 kuruş herşeyi değiştiriyor sanki 5 Tl diyemiyorlar) Bu dergiyi almamın sebebi konu başlıklarından birinin " Yazar Olmak isteyenlere 10 Öneri " dikkatimi çekmiş olması. Ve bir başka dikkat çekici özelliği derginin en üstünde büyük harflerle " BEDAVA E-KİTAP " yazması. Bende merak ettim ve sonunda aldım. Aslında bu dergiye benzer bir kaç tane daha bu tarzda dergi vardı fakat ne bilim bu gözüme çarptı ve aldım :)

Dergi reyonuna bakmadan önce kitaplara da göz gezdirdim tabi. Annemle gittiğimiz için annemin " Hadi kızım  sıkıldım, yukarı katlara da bakalım." sözlerine maruz kaldım. Ve daha DR'ye gireli 5 dk olmuştu...
En çok gözüme çarpan kitapları hemen telefonumun notlar kısmına yazdım. Ve alınacaklar listeme girdiler. Bu kitaplar neler mi ? Bakalım:



  • Profesör - John Katzenbach 
  • Kırık Heykel - Ali Çimen
  • Satılık İmparatorluk - Mustafa Armağan
  • Yılanlar ve Merdivenler - Sean Slater


Canan Tan'ın yeni çıkan kitabı Hasret'i küçük kitapçık şeklinde ön okuması vardı. Eğer giderseniz almayı unutmayın. Hoş bir kitaba benziyor. Dergiyi alırken kasada duruyordu. Bende hemen aldım :D

Herkese iyi pazarlar... :)


11 yorum :

  1. Satılık İmparatorluk'un gerçekten okunmaya değer bir kitap olduğuna inanıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. Zaten Mustafa Armağa'nın kitaplarında okurken hiç şüphe duymadım. Bu kitabını da gönül rahatlığıyla okuyacağım inşallah.

      Sil
  2. Ömer SEVİNÇGÜL'ün Yazar Olmak İstiyorum diye bir kitabı var. Tam bizim yaşımızdakiler için yazılmış bir kitap. Bir bakmanı tavsiye ederim.
    Kıskandım şimdi seni. Hemen yarın bende kitap alacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için teşekkürler :)) Kitabın ismini duymamıştım. Bakiyim hemen ;)

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar seçmişsiniz. Mustafa Armağan Hocayı çok severek takip ederim. Ama bu kitabını okumadım zaten yeni çıktı bildiğim kadarıyla.
    Bir de Yılanlar ve Merdivenler kitabını çok merak ettim.. Ayrıca aldığınız dergiler de çok iyi olmuş ama malesef hep anneler sıkılıyor böyle yerlerde..:))
    Benim annem de aynı kelimeleri söyler inanın..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu kitap Mustafa Armağanın yeni çıkan kitabı. Görünce bir inceledim çok hoşuma gitti. En kısa zamanda sipariş verip almayı düşünüyorum. :)
      O yüzden bir NOT düşeyim : Kitapçıya gideceksek eğer yalnız veya kitap kurdu bir arkadaşımızla gitsek çok daha iyi olur! :D

      Sil
  4. oh oh maşallah cnm :D Dergideki o yazar olmak için 10 öneriyi okuyunca bana da haber ver :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dergiyi aldığımda ilk baktığım yazı zaten oydu :D:D Okundu çabucak :))

      Sil
  5. Dergiden hoşnut kaldın mı? :) Öneriler yerinde mi, yoksa her yerde yazanlardan mı? Çok merak ettim çünkü o konuya benim de ilgim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım her yerde yazanlar. İlk baştaki madde OKUMAK mesela :D Onu da fazlasıyla yapıyorum/yapıyoruz :D

      Sil
  6. Ben de Canan Tan'ın kitabını merak ediyorum. Sadece bir kitabını okumaya çalıştım onuda yarım bıraktım. Yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs