Son Kitap Alışverişim ve İlk Kitap Videom

3 Mart 2013 Pazar

Herkese mehaba!! Geçen çarşamba günüydü sanırım kapıma kargo geldi ve sipariş ettiğim kitaplar geldi. Tam 9 tane kitap sipariş etmiştim :D Fazla kitap sipariş etmemin sebebine gelicek olursam video da aslında söyledim ama şimdi de söyliyim 2012 Aralık ayından itibaren kitap almıyordum ve bu artık öyle bir noktaya geldi ki sormayın gitsin. Resmen kitap açlığı çektim bir kaç ay... Neyse bu telafiyi güzel yaptım ve geri döndüm diyebilirim :))) 

Video'da cızırtı sesleri yada görüntü kalitesi sorunuyla karşılaşabilirsiniz. Şimdiden izleyenlerden özür diliyorum. Bu benim ilk kitap videom olacağı için biraz acemiyim. Umarım sesim iyi çıkmıştır. Burdan Merve'ye diyorum ki:  canım seni çook iyi anlıyorum artıkkk!!! :D


Aldığım Kitaplar:

  • Sakın Aşağı Bakma - Tami Hoag
  • Sıcak Bedenler - Isaac Marion
  • Ruhundaki Zehirle Yüzleş - Tess Gerritsen
  • Kayıp Ruhlar Şehri - Cassandra Clare
  • Final Hush Hush Serisi 4. Kitabı - Becca Fitzpatrick
  • Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout
  •  Geceyarısı Çıkmazı - Rachel Caine
  • Nemesis - Jo Nesbo
  • Alice Ölüler Diyarında - Mainak Dhar

14 yorum :

  1. Keyifli okumalar!! :)

    Alice Ölüler Diyarında yorumunu merakla beklemekteyim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Alice Ölüler Diyarı kitabını bende çok merak ediyorum. En kısa sürede okumaya çalışacağım.

      Sil
  2. Gerçekten güzel kitaplar! =D
    Keyifli okumalar canım. ^^
    dipnot: sesin çok tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çooook sevindim canımm!!! :D Senden de bekliyorum ;)

      Sil
  3. Hayirli olsun kitaplarin gule gule oku :)

    YanıtlaSil
  4. ben çok fazla kitap videosu izlememiştim daha önce ama yine de gayet beğendim ve doğal buldum. Ayrıca Obsidiyen'i ve finali okumuştum ve özellikle final olmak üzere her ikisini de çok beğenmiştim alman iyi olmuş. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle iltifatların için çok teşekkürler :)))
      Ve Final'in şuan yarısına geldim!! Nora beni sinir etmeye başladı du bakalım nasıl bitcek çok merak ediyorum :D:D

      Sil
  5. Çok tatlı çıkmış sesin , aynı tatlılıkla anlatmışsın daha ne olsun.Ağzına sağlık.Devamı gelir umarım. Kitaplarını keyifle oku tatlım. Ben de ufak ufak başladım Aşkın Kollarında kitabına.Tess benim de okumak istediğim bir yazar ,sadece denk geldiği için RRuh Koleksiyoncusu'nu okudum. Seriye sondan başlamışsın diye tebrik alsamda , okurken keyif almama engel olmadı. O seriyi tamamlarsam bir gün başlayacağım ama şimdilik okunmayı bekleyen kitabım var epeyce , ben de hazirana kadar kitap almayacağım. O yüzden kitap alışveriş yazılarını ve videolarını bayılarak izliyorum. Tekrar söylüyorum çok tatlı bir video olmuş ,kitaplığını dört gzle bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook saol abla senin bu söylediklerin benim için çok önemlii!!! :))) Beğenmene çok sevindim. Devamı gelir bu gidişle inşallah :D
      Aşkın Kollarında kitabının bende ilk bölümü okudum. Sevdim güzel bir başlangıç yapmışlar :))
      Tess zaten benim favorim yaa :D ♥
      Merve'den hep özendim :P Şaka bi yana hep çekmek istiyordum video ama bu güne kısmetmiş işte :))

      Sil
  6. sıcak bedenleri istiyorum!! Ben de sipariş vereceğim ama okuyacak zamanım yok :( Alice hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum ve her zamanki gibi Tess romanı olmadan olmaz, senin için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Sıcak Bedenler resmen ilk sayfadan insanı bağlıyorr biliyo musun?? :D Sipariş vermesen bile senin için bi kıyak yapıp okuduktan sonra kargoya verip sana yollayabilirim :)))) konuşuruz daha sonra bu konuyu ;) Alice'i bende çok merak ediyorum. Elf yayınlarından birde zaten bakalım nasılmışşş...
      Tess , tess kalbimin sahibi :D:D Her daim Tess okunur! Vazgeçilmez bir gerçek :D

      Sil
  7. Benim çevremde kitap değiş tokuşu yapacak bir arkadaşım yok maalesef :( Verilen kitaplar haşat olmuş bir şekilde dönüyor :( Videonun devamını bekliyorum. Bir daha vurguluyorum BEKLİYORUM .Hatta BEK-Lİ-YO-RUM :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. video youtube yüklenirse tamam zaten. Post hazır bekliyor :))) Bi youtube'ta yavaşlık, bi gıcıklık .... -.-

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs