Okuyorum ve Bunu da Okumalıyım

22 Mart 2013 Cuma

Başlık biraz garip gelse de yazımı okuduktan sonra benim ne demek istediğimi anlayacaksınız umarım :D

Bu gün okul çıkışı arkadaşımla DR ye gittik ve her zaman ki gibi kitapları incelemeden duramadım. Ama yine elim boş dönmiyim diye benim için koydular herhalde :D işte bunu aldım ;

J.K. Rowling - Boş Koltuk ! Tabi küçük kitapçık olarak ön okumasını aldım... Kendisini de en kısa sürede almak istiyorum. Fakat şu sıralar sınavlar dolayısıyla hem kitap okumam yavaşladı hemde okunacak kitapları birazcık azaltmak istediğimden biraz geç alıcağım bir kitap olucak kendileri.

Ama bir fikir edinmek için güzel bir seçenek bu. Bunu diğer yayın evlerinin de yapmasını rica edicem :)))

( Kitap alamasak da bunlarla yetinen grup - yani benim - için güzel oluyor bu küçük ön okumalar. )


Neyse asıl konuya dönersek;
Bu gün kargo gelmiş ben okuldayken. Sağolsun annem de almış canımm :* Beni arıyor bende o sıra DR'deyim gözüm kitaplarda falan işte :D Kargon geldi eve gel istersen falan imalarla eve çağırıyor beni işte. Bende kargo dedi ya zaten direkt uçtum eve. Evet kargo dan hangi kitap gelmiş? Bakim !



Silüet !! Andrea Cremer'in yazdığı ve Pegasus yayınlarından çıkan bu kitaba daha kapağını görür görmez aşık oldum. Veee bir başka şey ise bu aralar kurtlara takmış durumdayım diyim. Kurtlu hikayeler olsun , kitaplar olsun , resimler olsun ( Beyaz kurt resmi telefonumda duvar kağıdı ) falan takıldım yani. Eee Silüet kitabı konusu kurtlar falan haa!! tam benim kitabım dedim. Kucaklaştık bağrıma bastım kitabı :D

Neyse cıvıtmadan devam ediyim :))) Ben bu aralar ne okuyorum pekii? ;


Kırık Kalpler Tamircisi ve Nemesis... Şöyle söyliyim Kırık Kalpler Tamircisinde çok gülüyorum okurken ve renkli yapışkan kağıtlar eklemeye başladım 5 tane var şuan , 120. sayfadayım. Evet biraz yavaş okuyorum ama hızlanıcam inşallah :D Neyse Nemesis'i okuma nedenime gelirsem; bir süredir GERİLİM!! diye çığırınıyordum arkadaşlarıma onlarda sağolsunlar beni bu kızı tanımıyoruz falan deyip çekip bırakmıyorlardı. İşte bende sonunda dedim neden Nemesis'i okumayayım ben? Böyle Nemesis'i okumaya başladım. Daha başlardayım 24. sayfa. Şuan iyi gidiyor. Gerilim ilk baş sayfalarında kendini gösterdi. Tam da benim aradığım şey! 

Ve bir başka konu da şu ; okunmayı bekleyen bir kitabım daha var o da Arkadya yayınlarından gelen ...


Dostluk Ekmeği - Nelissa Senate ! Kapağıyla beni ye diyen bir kitap. Gördüğünüz üzere kapakta  kek var!! Ben her kapağa baktığımda kek canım çekiyor işte. Böyle bir ızdırabın dışında harika bir konu ve yine harika püsküllü ayracıyla karşımızda. Kendilerini okumam gerek yavaştan ona da başlıycam. 

İşte ben bir kaç gündür bloga yazmıyordum. Böyle bir toplu post oldu. İnşallah okumaktan keyif almışsınızdır. Bir kaç günün özürünü bu postu uzun yazarak ve verimli bir şekilde yaptığıma inanıyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin :)

4 yorum :

  1. Ay hepsi harika çok güzel kitaplar sipariş vermişsiniz. Keyifli okumalar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Kırık Kalpler Tamircisi ile Dostluk Ekmeği'ni ben de okumak istiyorum :)
    Keyifli okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiside çok güzel kitaplar özellikle Dostluk Ekmeği'nin kapağı :D:D

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs