Gecikmeler / Bayramda hangi kitapları okuyucağım ? Etkinliğim #1

19 Ağustos 2012 Pazar

Dün gece bitirdiğim Alex kitabımın yorumunu yazamadım bir türlü. Yarın bayram olunca da yazmaya fırsat bulamıycam . Ama mutlaka blogda görebiliceksiniz .

Bazen yazıcağım yazıları çok geciktiriyorum . Üşengeçliğim tutar veya kitap okurken dalıp giderim ve saatin kaç olduğuna bile bakmam . Sonrada gelde kitap yorumunu yaz :D

Neyse bayramın 2. veya 3. günü blogumda olurum . 1. gün malum el öpmeler , şeker tutmalar , ziyaretler derken evde bile olmam . Evde olduğumda da bizim ev dolu olur :))



Gelelim Bayramda ne okuyacağım ? kısmına ...

Böyle bir etkinlik yapmak istedim kendi içimde ama isterseniz sizde blogunuzda uygulayabilirsiniz tabi :)
Ben bayramda Çiftlik - Emily Mckay kitabını okuyucam . Kitab-ı Sevda blogcusu ve Sihirli Kitap blogcusu ile birlikte aynı kitapları okumaya karar verdik . Bu günden başlıyoruz .

Sizde Bayramda ne okuyacağım ? etkinliğime katılmak isterseniz blogunuzda paylaşıp bana yorum ile linkini yollayabilirsiniz .

Herkese iyi bayramlar !!




5 yorum :

  1. Çok güzel aslında beraber okumak.Ben fırsat bulursam Şah mat'a devam edeceğim,bitiremem ama olsun:) İYİ bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet toplu olarak okumak güzel oluyor :) Şah Mat'ı okudum ben çok güzel bence devam et o kitaba :)
      Sana da iyi bayramlar canım..

      Sil
  2. Ben de dün başladığım Veronica Roth'tan Insurgent ve Oya Baydar'dan Çöplüğün Generali'ni bitirmeyi hedefliyorum. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bayağı kitap okuyucaksın o zaman :))
      Sanada iyi bayramlar canım..

      Sil
  3. Kitap gerçekten güzel...

    Sana da iyi bayramlar...

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs