Alex - Pierre Lemaitre

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bir Ramazan Bayramını daha geçirdik ve bitti. Aslında son postumda 2. ve 3. günü yazarım demiştim ama bayram yoğunluğundan anca kendime gelip yazabildim bu yazıyı :)

Alex'i Can Yayınlarının 5 TL kampanyası vardı ( herkes duymuştur artık herhalde  =) ) . Oradan Alex ile Gölge Hırsızı kitabını almıştım . Gölge Hırsızı kitap yorumum için buraya tık ! Şimdi ise Alex in kitap yorumunu aşağıda bulabilirsiniz :


Alex kitap yorumum : 

Alex ilk başlarda hep aklıma şu soruyu sordurttu : " Bu kızı nasıl bulcaklar bu adamlar ? " Yani kızın hiçbir bilgisi yok ellerinde ve tabiki de kaçıranında hakkında hiçbir şey bilmiyorlar . Nasıl bulucaklar ? Eldeki kanıtlar çok zayıf. Ama konu da pek ilerlemez diye düşündüm. Ta ki 190. sayfaya gelene kadar !
190. sayfasında gerçekten olayın boyutu 360 derece değişti ve bambaşka yerlere gitti. 
Kitap gerilim tarzı olunca insan gerilmeden edemiyor tabi :))

190. sayfadan sonra değişti dedim ya ha işte değişti ama daha kötü oldu . Yani olaylar kötü oldu kitap ordan sonra beni gerçekten etkiledi ve bekletilerimin üstünde bir kitapla karşı karşıya kaldım . Katili öğrenmek en sona kalınca araştırmalar son 100 sayfaya yakın devam etti. Öğrendiklerimle " aaa !! Hayır ya bu da ne ?? " dediğim pek çok yer oldu .

Size tavsiyem kitabı alın okuyun iyi edersiniz :))

Puanım : 5/4 ( 190. sayfaya kadar bir hareketlilik olmadığı için puan 5 olmadı malesef )

  - Kitaptan bir alıntı -          
=> Şaşılacak şeydi ama savcı gülümsedi , Camille biraz afallamıştı. Zamansız gülümsemelerdi bunlar. Nasıl yorumlanması gerektiğini bilmek zordu.
                                                                                                                       - Alex , sayfa 186 



3 yorum :

  1. Gerçekten gerildiğim anlar oldu ama alex'e öğle farklı kalıplar biçilmişki, incelikle sindire sindire işlenilmiş bir yapıt...mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum . Harika bir kitaptı. Gerilim fazlaca vardı cidden :)

      Sil
  2. güzel bir kitaba benziyor,
    ben de okumalıyım mutlaka
    böyle gerilim içeren kitap anca karanlıkta okunduğunda heyecanlı olur,
    size ledli gözlük tavsiye edeyim,
    hem de çok uygun gözüde yormuyor
    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/tv-urunleri-k-11248/2-ledli-kitap-okuma-gozlugu-u-144212.html#.WJSU2dSLSzc

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs