Kitaplardan Kule Yapalım #1

17 Ağustos 2012 Cuma



Euphoric'in blogunda başlattığı okunmayı bekleyen kitapları kule yapıp görüntüleme etkinliğine katılıyım dedim . Sizde katılırmısınız ?

Benim kulem 8 katlı :)) Bekleyen kitaplarımın kulesi bayağı ağır yalnız. Kaldırıyım dedim yani kaldırmasaydım daha iyi olucakmış :D

Eee benim kulemi bi tanıtıyım o zaman ; en alttan başlıyorum :

1-) 27 Kemik - Jonathan Nasaw

Yarım bıraktığım bir kitap bu. Kitaplaşma etkinliğinde elime ulaşmıştı. Birde Mezarcı vardı . Onu bitirdim ama bu yarım okunmuş bir şekilde beni bekliyor :(

2-)Kemik Adamın Kızları - Ted Dekker

Bu kitap Vikitap sitesinde takas yaptığım bir kitaptı. Ben takas olarak Kapan - Harlan Coben kitabını vermiştim. Karşılığında istediğim Kemik Adamın Kızları olmuştu.Bu kitabı çok okumak istiyorum. elimdeki Alex kitabından sonra bu kitaba başlıycam sanırım.

3-)Otomatik Portakal - Anthony Burgess 

Bu kitap ise bana kitap çekilişinde hediye olarak gelmişti. Birazcık başlamıştım. Ama hasta olduğum için okuyamamıştım.Sonrada yarım kaldı.

4-)Percy Jackson ve Olimpuslular serisi 3 - 4 - 5. kitapları - Rick Riordan

Bu seriye ortaokulun başlarında falan başlamıştım sanırım. 1 ve 2. kitaplarını okumuştum. Sonraki serilerini okumamıştım. Sonradan kardeşim benden önce davranıp bütün seriyi okuyup bitirdi. Bende okumak için bu kuleye dizdim :))

5-)Neptün'ün Oğlu - Olimpos Kahramanları Serisi 2. kitap - Rick Riordan

Kayıp kahramanı geçen ay okumuştum. Bu da sırayı bekleyenler arasında :))

6-)Parayı Bulduğum An Alayını Maviye Boyayacağım - Erdal Demirkıran

Erdal Demirkıran kitaplarının hepsi çok güzel . Bende 4 tane kitabı var sanırım. Okumayan varsa bu yazarın kitaplarını mutlaka bi yerden bulup okumalı derim ;) Beklemede bu kitapta ...

Sizinde bekleyen kitaplarınız varsa böyle bir kule yapıp blogunuzda paylaşabilirsiniz ! Etkinlik herkese açıktır :) 


6 yorum :

  1. Benim son 2 siparişimle beraber gökdelenim oldu kule değil:D Hiç paylaşmayayım o yüzden:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde bu gün gelen siparişlerimle kule büyüyücek. Onları daha sonra göstericem :)

      Sil
  2. Percy Jackson ve Olimposlular Serisi'ni çok beğendiğimi söylemeliyim. Yaş sınırı düşük olmasına rağmen keyifle okudum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mitoloji türü sevenler mutlaka bu seriyi okumalı bence :))

      Sil
  3. gönlünüzce geçireceğiniz nice bayramlara sevgiler
    SİTEMDE OKUDUKLARIM ETİKETİ ALTINDADA BENİM OKUDUKLARIM VAR.BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede iyi bayramlar efenim :))
      Bakıcam sitenize .

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs