Kayıp Kahraman - Rick Riordan

3 Ağustos 2012 Cuma



Evet bloguma yazmaya kısa bir ara vermiştim . Nedenini sormayın valla çünkü hastalık peşimi bırakmayıp bu sefer de grip oldum . Bide öyle bildiğimiz griplerden olsa iyi geçmek bilmedi gitti . Hala öyleyim de kendimi biraz daha iyi hissediyorum .



Neyse efenim işte burdayım ve bloguma yeniden yazmanın verdiği mutlulukla çok önceden bitirdiğim ama bir türlü yorumumu yazamadığım kitabım olan Kayıp Kahraman'ın yorumu :







Kitabı bitirdiğimde yerimde hiç ohh ! falan çekmedim aksine heyecanlanıp 2. kitabını bir an önce okumak istedim . Bilenler bilir Percy Jackson Olimpuslular serisinin farklı kahramanlardan oluşan bir kitabıydı Kayıp Kahramanlar . Daha ilk sayfasından gizemle başlayıp sonuna kadar gizemin devam ettiği , maceranın bol , şakaların havada uçuştuğu güzel eğlenceli bir romandı . Aslında biraz çocuk kitabı gibi görünsede - ki bence kesinlikle değil - Sayfalarının çokluğundan ve akıçı bir şekilde yazılmasına bakarsanız sizde ne demek istediğimi anlıyacaksınız :)

Ben Percy Jackson serisinin sadece 2 kitabını okumuştum . Seri 5 kitaptan oluşuyor . Onlar elimde var fakat okumak nasip olmadı bana :) Okunmayı bekleyen kitaplarımı bitirdiğimde sıra onlara da gelicek :))

Tavsiye ediyor muyum diye hala soranlar için kesinlikle tavsiye edilir ;)

İyi Okumalar !

2 yorum :

  1. Ya çok istiyordum okumayı zaten, iyice iştahlandım. Elimdeki kitaplar azalır azalmaz -biter bitmez diyemiyorum- alıp okumak niyetindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe :)) Alıp okuman lazım o zaman ...

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs