Kitap takası yapmak isteyen kitap kurtları var mıdır acaba ?

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Edda'nın Dünyası blogunda gördüğüm kitap takası çok hoşuma gitti . Fakat benim istediğim bir kitap yoktu. Bende düşündüm taşındım ben neden böyle bir etkinlik yapmıyorum dedim .

Hem kitaplaşmış olup , hemde öylece kitaplığımızda okunup kalmış kitaplarımızın başkalarınında okumasını sağlamış oluruz :)


 Eğer Edda'nın Dünyası blogundaki  kitap takası etkinliğini görmek isterseniz ise buradan ulaşabilirsiniz .



Ben takas edeceğim kitapları şöyle bir resmini çektim :


Neleri takas ediyorum ? 

1- Sır Perdesi - Luca Martinelli ( sayfa sayısı : 238 , Yakamoz Yayınları ) - Takas verildi
2- Sonsuz - Alyson Noel ( sayfa sayısı :368 , Artemis Yayınları ) Takas verildi. 
3- Kehanet - Michelle Zink ( sayfa sayısı: 296 , Epsilon Yayınları ) - Takas verildi.
4- Karanlığa Dokunmak ( sayfa sayısı : 335 , Pegasus Yayınları ) - Beklemede.
5- Dedektif Kurukafa ( sayfa sayısı: 367 , Artemis Yayınları ) - Takas verildi.

NOT: Bu kitaplar benim tarafımdan 1 kez okunmuştur. Sadece Kehanet kitabı orjinal değildir .


Eğer sizde bu kitapları beğendiyseniz ve takas yapmak istiyorsanız mail adresime mesaj atabilirsiniz . Böylece bende sizin takas listenizi görürüm ona göre birbirimizle yapıcağımız takası belirlemiş oluruz . 

Mail adresim : lalelim_1997@hotmail.com

İlla bu 5 kitaptan hepsini takas yapmak zorunda değiliz . İstediğiniz bir kitabı seçip takası yapabiliriz :)

**** Son olarak bu postu kendi blogunuzda duyurursanız çok sevinirim . Kitap takası yapmak isteyen arkadaşlarımıza daha hızlı duyurmak için iyi bir yöntem :)

Yorumla katılmak istediğinizi belirtirseniz de çok sevinirim .
Sevgiler ! :)

13 yorum :

  1. Canım ben birazdan bir post yayınlayacağım İçlerinden beğendiğin olursa karanlığa dokunmağa talibim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım o zaman bakıp sana haber veririm .

      Sil
  2. kitap takas etmek çok güzel bir uygulama.

    Pek okuduğum bir tarz değil, öyle olsa hemen koşardım inan. Ama tebrik ediyorum seni, güzl uygulamalar bunlar çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim . Keşke istediğin bir kitap olsaydı . Seninle de takas etmeyi çok isterdim doğrusu :)

      Sil
  3. Katılmayı çok isterim :D mail yolladım sana umarım beğendiklerin vardır içinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmana çok sevindim. Mailime hemen bakıyorum :)

      Sil
  4. umarım en kısa zamanda bende senin gibi takas oluşturabilirim.
    sevgiler
    hayırlı takaslar olsun.

    YanıtlaSil
  5. sonunda bir takas etkinliği buldum selam ben ceren samsundan yorumları okumanın faydaları senı orda gördüm bir kitap etkinliği gerçekten çok istiyodum ben en başta varım sana mail adresimi verim ben roman tarzı sıkıcı olmayan kitapları severim sürükleyici aralarında varsa isterim bende sana çok güzel kitaplar yollıcam ve süpriz süprizleri çok severim mavidukkan@gmail.com en kısa zamanda haberleşelim olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailine mesaj attım canım . Bakarsın :)

      Sil
  6. Benim takas etmek istediklerim bölümümden okumadıkların varsa Sır Perdesi ve Kehanet'e talibim canım. Takastaki kitaplarımın linkini gönderiyorum;

    http://delikitap.blogspot.com/2012/04/takas-etmek-istedigim-kitaplarm-3.html

    http://delikitap.blogspot.com/2012/04/takas-etmek-istedigim-kitaplarm-2.html

    http://delikitap.blogspot.com/2012/04/takas-etmek-istedigim-kitaplarm-1.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. canım ben takas işini kapattım.Arkadaşıma vericeğim kitapları . Yazmayı da unutmuşum . Ama başka bir takasta mutlaka konuşalım :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs